Bestelling en Levering

Algemene voorwaarden voor bestelling(en) en levering(en)

Levertijd & Verzending

Onze producten worden rechtstreeks geleverd vanuit onze internationale leveranciers. Hierdoor is de levertijd iets langer dan je misschien gewend bent van lokale webshops.

We zijn er trots op dat 97% van onze bestellingen binnen 7–14 werkdagen wordt geleverd. In zeldzame gevallen kan de levertijd oplopen tot maximaal 28 dagen. Dit kan bijvoorbeeld komen door piekdrukte, feestdagen, douaneprocedures, extreme weersomstandigheden of onverwachte vertragingen bij onze logistieke partners.

Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-link om je bestelling te volgen.

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren en houden je tijdens het proces goed op de hoogte. We waarderen je begrip en staan altijd klaar om je te helpen bij vragen over de levering.

Verwerkingstijd

Bestellingen worden verwerkt en naar onze leverancier verzonden op de dag van bestelling. Bestellingen worden verwerkt tussen maandag en zaterdag in ons distributiecentrum, en worden binnen 2-4 werkdagen verzonden vanuit het magazijn.

Gratis bezorging in Nederland en België

Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening en leveren iedere bestelling GRATIS bij jou thuis, zonder minimale bestelhoeveelheid.

Controleer jouw bezorggegevens goed.

Om te zorgen dat jouw bestelling correct wordt bezorgd, is het cruciaal dat jouw bezorggegevens volledig en accuraat zijn. Incorrecte of ontbrekende gegevens kunnen leiden tot vertragingen in de bezorging. Het is jouw verantwoordelijkheid om de juiste informatie aan te leveren. Wees je ervan bewust dat bij verlies of niet-levering door verkeerde gegevens, de kosten voor jou zijn en dat wij geen terugbetaling kunnen verzorgen.

Annulering van jouw bestelling

Je kunt je bestelling tot 24 uur na het plaatsen ervan nog annuleren. Daarna is annuleren helaas niet meer mogelijk, omdat wij de bestelling dan al in verwerking hebben genomen bij onze internationale leverancier.

Natuurlijk behoud je altijd het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van het product te herroepen (zonder opgave van reden), zoals vastgelegd in de Europese consumentenwetgeving. Bij bestellingen met meerdere producten begint deze termijn op de dag dat je het laatste product uit je bestelling hebt ontvangen.

Kwijtraking levering.

Het spijt ons dat er problemen zijn met de bezorging. Volg alsjeblieft de onderstaande stappen:

  1. Is het vandaag als bezorgd gemarkeerd? Soms arriveert het pakket de volgende dag. Geef het een extra dag voor contact.
  2. Neem na 1 dag contact op met de bezorgdienst om te vragen of zij kunnen zien of het verkeerd is geleverd of ergens anders dan genoteerd in de tracking.
  3. Levert dit niets op? Neem dan bij het liefst binnen 1 week na het leveringsbericht contact met ons op via info@duskie.nl.
  4. Hoewel onderzoek geen gegarandeerde oplossing biedt, streven we naar passende oplossingen.
  5. Bij onjuiste bezorggegevens kunnen we geen terugbetaling verwerken. We denken graag mee over alternatieve oplossingen.
  6. Begrip en medewerking zijn belangrijk, aangezien levering buiten onze controle valt.

Bedankt voor je begrip en samenwerking.

Pakket niet aannemen of niet ophalen bij een servicepunt

Als je niet thuis bent tijdens de bezorging, zal het pakket 2 keer aangeboden worden afhankelijk van de bezorgdienst. Als de bezorging niet succesvol is, wordt het pakket afgeleverd bij de buren of een afhaal/servicepunt en moet het daar worden opgehaald voordat het teruggestuurd wordt.

Het is belangrijk om te weten dat het niet aannemen of ophalen van het pakket geen optie is om een terugbetaling te krijgen. Het pakket moet worden afgeleverd en retour gestuurd worden volgens ons retourbeleid om je geld terug te krijgen.

Als het pakket opnieuw verzonden moet worden omdat het niet succesvol afgeleverd kon worden, zullen wij deze eenmalig op onze kosten opnieuw versturen. Als het opnieuw versturen nogmaals nodig is, zullen wij de kosten van €8,- bij de koper in rekening brengen.

Volg je bestelling 

Je kunt jouw bestelling volgen via onze Track en Trace pagina. De Track en Trace is doorgaans de volgende dag te zien maar dit kan in bepaalde omstandigheden uiterlijk 3 dagen duren na het plaatsen van jouw bestelling. Daarnaast kan het tot 1 week duren voordat de eerst gemaakte stappen zichtbaar zullen zijn.

Vul jouw order nummer + emailadres in of vul jouw track en trace nummer in om jouw pakket te kunnen volgen door hier te klikken.

Vragen over je bestelling? 

Heb je vragen over je bestelling? De meeste vragen worden beantwoord onder veel gestelde vragen pagina. Staat jouw vraag hier niet tussen? 

Klik dan hier om direct contact met ons op te nemen >>